loading...
آلفا سانگalfasongدانلود موزیک با لینک مستقیم
admin بازدید : 99 2014/09/05 نظرات (0)

دو اهنگ جدید فرهاد دهقان به نام های دارم میمیرم و ماه منی باکیفیت ۳۲۰

ماه منی | ترانه سرا : ترانه مکرم ، تنظیم کننده : آرش مرادی فرد ، آهنگساز : امیر فتحی

دارم میمیرم | ترانه سرا : شیوا اسفندیاری ، آهنگساز : مهرداد امینی ، تنظیم کننده : فرهاد دهقان

دو اهنگ جدید فرهاد دهقان به نام های دارم میمیرم و ماه منی باکیفیت ۳۲۰

ماه منی | ترانه سرا : ترانه مکرم ، تنظیم کننده : آرش مرادی فرد ، آهنگساز : امیر فتحی

دارم میمیرم | ترانه سرا : شیوا اسفندیاری ، آهنگساز : مهرداد امینی ، تنظیم کننده : فرهاد دهقان

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Farhad Dehghan – Mahe Mani.mp3

دانلود آهنگ باکیفیت ۱۲۸

Farhad Dehghan – Mahe Mani [128].mp3

دانلود آهنگ دارم میرم از فرهاد دهقان

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Farhad Dehghan – Daram Miram.mp3

دانلود آهنگ باکیفیت ۱۲۸

Farhad Dehghan – Daram Miram [128].mp3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟